poniedziałek, 16 lutego 2009

zaproszenia komunijne




12 komentarzy:

Natalia pisze...

Ojej,ale ogromna produkcja:)bardzo ładne zaproszonka

Marsza pisze...

Doskonałe ujęcie Tematu!
Są Fantastyczne!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

No piękne!
Ale jak Ty wytrzymujesz to robienie jednego w kółko.Ja, jak mam zrobić druga taką samą kartke to mnie skręca.
Jedna, jedyna. Druga juz tak nie cieszy. Podziwiam.
Gonek

Fioletowe poddasze pisze...

Jestem pod wrażeniem tej produkcji. I wszystko takie idealne!

kiciula pisze...

Śliczne!

A na moim blogu czeka na Ciebie nominacja do Kreativ Blogger ;)

pozdrawiam

kiciula.blogspot.com

Magda Łuczak Art pisze...

przepiękne!
jak zwykle :)

Jowita pisze...

Kartki bardzo eleganckie i klimatyczne, robia wrazenie a ich ilosc powala na kolana

Anonimowy pisze...

Imponujące! I piękne :)

albumyslubne pisze...

Ale ilość, a przy tym świetna jakość! Chylę czoła, takie tematy jak dla mnie są cholernie trudne :)

BPB pisze...

Aga, cudowne są , jesteś Mistrzynią swojego gatunku.

Ja chylę czoła przed Twoim talentem, pomysłami i jakością wykonania.

Jednym słowem:

FENOMENALNIE !!!!!

Anonimowy pisze...

Agnieszko - CUDNE!!!! Czuję, ze trudno mi teraz będzie zrobić kartkę z życzeniami komunijnymi dla mojego bratanka... Trudno bedzie nie sugerować się tymi cudeńkami... Jestem pod ogromnym wrażeniem po prostu :-)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.